Koristite se maloprodajnim, poštanskim i financijskim uslugama u poštanskom uredu i sakupljajte nagradne bodove.
Pri učlanjenju u program vjernosti dobit ćete karticu vjernosti kojom odmah možete početi sakupljati bodove i za svakih 10 kn ostvarenih u jednom posjetu dobivate jedan bod!
Sakupljene bodove možete zamijeniti za brojne nagrade i pogodnosti programa vjernosti.
Sudjelovanje u programu vjernosti Moja pošta potpuno je besplatno. Samo popunite pristupnicu, koju zatražite od djelatnika u najbližem poštanskom uredu.
Karticu vjernosti Moja pošta možete početi upotrebljavati odmah i sakupljati bodove.
Sudjelujte u programu vjernosti zajedno s članovima svoje obitelji ili kućanstva i sakupljajte bodove još brže.
Na pristupnici ili naknadnom zahtjevu navedite broj kartice s kojom se želite povezati, a svi bodovi dodatnih članova pripisat će se bodovima osnovnog člana na njegovoj kartici.
Bodove zamijenite za nagrade ili pogodnosti, a odabrane nagrade ćemo besplatno isporučiti u vaš poštanski ured.
Ako želite dostavu na kućnu adresu, nakon primitka obavijesti o prispijeću pošiljke možete pozivom u Kontaktni centar na telefonskom broju: 072 303 304 provjeriti je li u vašem mjestu moguće dogovoriti tu uslugu.
Usluga dostave na kućnu adresu naplaćuje se prema vrijedećem Cjeniku Hrvatske pošte za uslugu ponovne dostave paketa u mjestima u kojima je moguće dogovoriti isporuku.
Prikupljene bodove dodajemo na vašu karticu prilikom prve sljedeće obrade transakcija, najkasnije u roku od 15 dana.
U sakupljanje bodova ubrajaju se samo usluge koje izdavatelj obavlja u svojim poštanskim uredima i to: poštanske usluge, financijske usluge, maloprodajne usluge (kupoprodaja robe) i ostale usluge osim igara na sreću, ostalih ponuda Hrvatske Lutrije d.d., usluga prijenosa novca Western Unionom, uplata i isplata štednje, uplata i isplata novčanih sredstava po tekućim računima i platnim karticama poslovnih banaka putem POS uređaja te ugovornih i ostalih uplata utržaka.
Maksimalna količina bodova koja se može prikupiti pri pojedinačnoj kupnji i/ili plaćanju usluga na šalteru je 1.000 bodova.
Stanje raspoloživih bodova i datum zadnje evidencije bodova dostupni su na ispisu računa u poštanskom uredu. Sami provjerite informacije ispisane na dnu računa ili jednostavno zamolite djelatnika da provjeri bodovno stanje na vašoj kartici.
Pregled sakupljenih bodova te ažuriranje osobnih podataka dostupno vam je i uvidom na korisnički račun ovdje na internetskim stranicama programa vjernosti Moja pošta.
Povežete li kartice vjernosti članova svoje obitelji ili kućanstva u pridruženo članstvo, uvjete za nagrađivanje možete ispuniti još brže!
Bodovi svih dodatnih članova pribrajaju se na karticu osnovnog člana koji je nositelj programa vjernosti i može zamijeniti bodove za nagrade.
Sakupljene bodove zamijenite za nagrade i pogodnosti programa vjernosti ovisno o vrijednosti nagrade i vašim rasploživim bodovima:
- u bilo kojem poštanskom uredu Hrvatske pošte
- preko Kontaktnog centra na telefonskom broju: 072 303 304
- ovdje na internetskoj stranici, otvaranjem svojega korisničkog računa.
Ako neku nagradu želite pokloniti drugoj osobi, i to je moguće!
Prilikom zamjene bodova navedite podatke o primatelju, a nagrada će biti isporučena u poštanski ured prema adresi s pošiljke. Primatelj će biti službeno obaviješten o prispijeću pošiljke.
Svi bodovi dodatnih članova pridruženog članstva pripisuju se bodovima osnovnog člana te samo on može zamijeniti bodove za nagrade i pogodnosti programa vjernosti. Zamjena se obavlja prema starosti sakupljenih bodova svih članova počinjući od najranije sakupljenih.
Vaši bodovi vrijede dvije godine od dana kada su prikupljeni.
Prvog ožujka svake godine svi bodovi koji tog dana budu stariji od dvije godine bit će izbrisani. Preostali bodovi na vašoj kartici ostaju raspoloživi za daljnje korištenje.