Karticom vjernosti Moja pošta možete:

 

  • sakupljati nagradne bodove za korištenje usluga u poštanskim uredima Hrvatske pošte
  • zamijeniti sakupljene bodove za nagrade i pogodnosti programa vjernosti.
 
 
 
Način korištenja kartice
 

Prilikom svake kupnje u poštanskom uredu i prilikom plaćanja računa obvezno predočite svoju karticu i sakupljajte bodove.

 

Uz predočenje kartice Moja pošta u poštanskom uredu sakupljene bodove možete zamijeniti za nagrade i pogodnosti.

 

Ako pak želite zamijeniti svoje bodove pozivom Kontaktnom centru, trebat će vam broj kartice, koji možete pronaći na poleđini kartice.

 

Sami možete zamijeniti bodove za nagrade prijavom na svoj korisnički račun, kojem možete pristupiti ovdje na internetskoj stranici programa vjernosti.

 
Gubitak ili krađa kartice

U slučaju gubitka ili krađe kartice obvezno nas obavijestite u najbližem poštanskom uredu ili na telefonski broj Kontaktnog centra 072 303 304 kako bismo pravovremeno zaštitili vaše bodove.

 

Nakon prijave gubitka ili krađe kartice ponovno ćemo vam uručiti pristupnicu za program vjernosti s novom karticom vjernosti, a vaše raspoložive bodove u trenutku prijave nestanaka kartice prebacit ćemo na novu karticu.

 

Novu karticu možete odmah upotrebljavati i nastaviti sigurno sakupljati nagradne bodove!

 
Ispisi
 

Ispis stanja bodova na računu u poštanskom uredu

Sakupljeni bodovi pripisuju se na karticu člana kod prve sljedeće obrade transakcija, a najkasnije u roku od 15 dana.

 

Stanje raspoloživih bodova i datum kada su zadnji bodovi pripisani na karticu vidljivi su na ispisu računa u poštanskom uredu, ako je prethodno bila predočena kartica vjernosti.

 

 

Nalog za otkup nagradnih bodova

Zamjenu bodova u poštanskom uredu članovi potvrđuju potpisom Naloga za otkup nagradnih bodova Moja pošta. Prije potpisa naloga potrebno je provjeriti ispravnost unesenih podataka za dostavu nagrade i otkupljenih nagrada.