Što je program vjernosti Moja pošta?
Moja pošta je program vjernosti koji nagrađuje obavljanje maloprodajnih, poštanskih i financijskih usluga u poštanskim uredima Hrvatske pošte.
Kako se postaje članom programa vjernosti?
Članom programa vjernosti Moja pošta postaje se popunjavanjem i potpisivanjem pristupnice u poštanskom uredu, kod vašeg poštara ili
online registracijom Je li potrebno platiti članarinu za sudjelovanje u programu vjernosti?
Ne. Sudjelovanje u programu vjernosti Moja pošta potpuno je besplatno!
Koje su pogodnosti programa vjernosti
Sudjelovanjem u programu vjernosti Moja pošta stječete pravo na zamjenu sakupljenih bodova za nagrade i pogodnosti iz programa objavljene na internetskoj stranici i u letku. Osim toga članovi programa vjernosti u poštanskim uredima mogu ostvariti redovni i prigodni popusti na odabrani Devia i ostali maloprodajni asortiman.
Što ne ulazi u obračun nagradnih bodova?
U obračun bodova ne ulaze troškovi pravnih osoba koje imaju ugovorni odnos za obavljanje usluga Hrvatske pošte, usluge prijenosa novca Western Unionom, igre na sreću i ostale ponude Hrvatske Lutrije d.d., uplate i isplate štednje, uplate i isplate novčanih sredstava po tekućim računima i platnim karticama poslovnih banaka putem POS uređaja te ugovorne i ostale uplate utržaka.
Kada ću dobiti karticu vjernosti Moja pošta?
Odmah nakon predaje popunjene i potpisane pristupnice u poštanskom uredu ili svojem poštaru dobit ćete karticu vjernosti kojom možete odmah započeti sa skupljanjem nagradnih bodova.
Kako se sakupljaju bodovi?
Da biste sakupili bodove, potrebno je predočiti karticu vjernosti pri svakoj potrošnji u poštanskim uredima Hrvatske pošte i omogućiti djelatniku da očita karticu prilikom transakcije. Maksimalna količina bodova koja se može prikupiti pri pojedinačnoj kupnji i/ili plaćanju usluga na šalteru je 1.000 bodova.
Koliko traju sakupljeni nagradni bodovi?
Sakupljeni nagradni bodovi istječu nakon pet godina te se 1. ožujka svake godine brišu svi bodovi koji na taj dan budu stariji od pet godina. Preostali bodovi raspoloživi su za korištenje.
Mogu li iskoristiti nagradne bodove nakon njihova isteka?
Ne. Bodovi koji se izbrišu nakon 1. ožujka tekuće godine više nisu raspoloživi za korištenje.
Kako ubrzati sakupljanje nagradnih bodova?
Sakupljanje nagradnih bodova možete ubrzati ako povežete kartice članova iste obitelji ili kućanstva. Potrebno je odrediti osnovnog člana na čiju će se karticu zbrajati prikupljeni bodovi svih povezanih kartica i to navesti na pristupnici ili naknadno popunjavanjem zahtjeva za povezivanje kartica.
Mogu li istupiti iz zajedničkog članstva u programu vjernosti i zadržati prethodno sakupljene bodove?
Da. Zajedničko sakupljanje bodova moguće je prekinuti tako da se pisanim putem podnese zahtjev za samostalno sudjelovanje u programu vjernosti. Ako zahtjev podnese osnovni član, tada on i svaki pridruženi član zadržava na svojoj kartici raspoložive bodove prethodno sakupljene svojom karticom, u mjeri u kojoj nisu prethodno zamijenjeni, te nastavlja samostalno sakupljati bodove. Ako zahtjev podnese pridruženi član, tada on na svojoj kartici zadržava raspoložive bodove prethodno sakupljene svojom karticom, u mjeri u kojoj nisu prethodno iskorišteni, te nastavlja samostalno sakupljati bodove, dok osnovni član i preostali pridruženi članovi ostaju povezani s tim da se količina sakupljenih bodova koji su zbog povezivanja bili upisani na karticu osnovnog člana umanjuje za broj bodova člana koji je prekinuo sudjelovanje u zajedničkom sakupljanju bodova.
Kako se mogu iskoristiti prikupljeni bodovi?
Prikupljeni bodovi mogu se zamijeniti za nagrade i pogodnosti programa vjernosti kada se sakupi dovoljan broj bodova. Zamjena bodova obavlja se predajom zahtjeva u poštanskom uredu, online putem korisničkog računa na www.mojaposta.hr ili preko Kontaktnog centra na telefonskom broju: 072 303 304.
Gdje se može provjeriti stanje raspoloživih bodova?
Stanje raspoloživih bodova i datum zadnjeg bodovanja prikazuje se na ispisu transakcijskog računa na šalteru Hrvatske pošte. Također, pristup pregledu sakupljenih bodova imat ćete otvaranjem svojega korisničkog računa na www.mojaposta.hr.
Što trebam poduzeti ako izgubim karticu Moja pošta?
Gubitak ili krađu svoje kartice vjernosti Moja pošta prijavite u što kraćem roku na telefonskom broju Kontaktnog centra: 072 303 304 ili u najbližem poštanskom uredu.
Jesam li gubitkom kartice izgubio i sakupljene nagradne bodove? Mogu li dobiti novu karticu vjernosti?
Nakon prijave gubitka ili krađe kartice ponovno ćemo vam uručiti pristupnicu za program vjernosti s novom, zamjenskom karticom vjernosti. Novu pristupnicu potrebno je također popuniti s osnovnim podatcima o članu programa vjernosti i potpisati. Na temelju toga bodovi raspoloživi u trenutku prijave nestanka kartice bit će prebačeni na zamjensku karticu. Zamjensku karticu možete odmah upotrebljavati i nastaviti sigurno sakupljati nagradne bodove.
Kako znam imam li dovoljno bodova za nagradu?
Detaljan opis i bodovna vrijednost aktualnih nagrada, kao i pogodnosti programa vjernosti dostupni su na www.mojaposta.hr ili u programskoj brošuri u poštanskom uredu. Stanje raspoloživih bodova možete vidjeti na ispisu računa prilikom transakcije obavljene u poštanskom uredu ili na svojem korisničkom računu na internetskoj stranici Moja pošta.
Mogu li istovremeno naručiti više nagrada?
Da. Možete naručiti onoliko nagrada za koliko imate dovoljan broj raspoloživih bodova u trenutku zamjene bodova.
Koji su troškovi dostave nagrada?
Odabrane nagrade besplatno ćemo isporučiti u vaš poštanski ured, odnosno, na adresu istaknutu kod pristupanja u program vjernosti.
Što ako je zaprimljena nagrada oštećena?
Prigovor trebate uložiti u najbližem poštanskom uredu ili preko Kontaktnog centra na telefonskom broju: 072 303 304 u roku od osam (8) radnih dana od dana preuzimanja pošiljke. Ako se ustanovi da je predmet oštećen prije preuzimanja, zamijenit ćemo oštećenu nagradu ili vam vratiti bodove na vašu karticu ako istovjetni predmet više nije raspoloživ.
Mogu li se sakupljeni nagradni bodovi komu pokloniti?
Ako nije provedeno povezivanje kartica s članovima obitelji ili kućanstva, vaši nagradni bodovi nisu prenosivi. Svoje nagradne bodove ne možete pokloniti, ali možete zamijeniti bodove za određenu nagradu te dogovoriti isporuku nagrade u poštanski ured u skladu s adresom primatelja, na ime i prezime druge osobe.
Zašto mi se ne prikazuju slike nagrada i pogodnosti na stranicama Izlog nagrada i Zamjena bodova?
Slike nagrada i pogodnosti na stranicama 'Izlog nagrada' i 'Zamjena bodova' se prikazuju ili ne prikazuju ovisno o tome kako su namještene postavke preglednika za prihvaćanje kolačića („cookies"). Ukoliko se slike nagrada i pogodnosti ne prikazuju potrebno je u postavkama vašeg preglednika omogućiti prihvaćanje kolačića sa www.mojaposta.hr, koji se zatim pohranjuju na Vaše računalo.
Odgovore na brojna pitanja koja ste nas pitali možete pronaći na stranici
Česta pitanja i odgovori.
Ako nam želite postaviti pitanje možete to učiniti putem
web obrasca.