Najčešće postavljena pitanja
 

Moja pošta je program vjernosti koji nagrađuje obavljanje maloprodajnih, poštanskih i financijskih usluga u poštanskim uredima Hrvatske pošte.

Članom programa vjernosti Moja pošta postaje se popunjavanjem i potpisivanjem pristupnice u poštanskom uredu ili kod vašeg poštara.

Ne. Sudjelovanje u programu vjernosti Moja pošta potpuno je besplatno!

Sudjelovanjem u programu vjernosti Moja pošta stječete pravo na zamjenu sakupljenih bodova za nagrade i pogodnosti iz programa objavljene na internetskoj stranici i u letku.

U obračun bodova ne ulaze troškovi pravnih osoba koje imaju ugovorni odnos za obavljanje usluga Hrvatske pošte, usluge prijenosa novca Western Unionom, igre na sreću i ostale ponude Hrvatske Lutrije d.d., uplate i isplate štednje te uplate i isplate po tekućim računima koje nisu realizirane putem POS uređaja.

Odmah nakon predaje popunjene i potpisane pristupnice u poštanskom uredu ili svojem poštaru dobit ćete karticu vjernosti kojom možete odmah započeti sa skupljanjem nagradnih bodova.

Da biste sakupili bodove, potrebno je predočiti karticu vjernosti pri svakoj potrošnji u poštanskim uredima Hrvatske pošte i omogućiti djelatniku da očita karticu prilikom transakcije.

Sakupljeni nagradni bodovi istječu nakon dvije godine te se 1. ožujka svake godine brišu svi bodovi koji na taj dan budu stariji od dvije godine. Preostali bodovi raspoloživi su za korištenje.

Ne. Bodovi koji se izbrišu nakon 1. ožujka tekuće godine više nisu raspoloživi za korištenje.

Sakupljanje nagradnih bodova možete ubrzati ako povežete kartice članova iste obitelji ili kućanstva. Potrebno je odrediti osnovnog člana na čiju će se karticu zbrajati prikupljeni bodovi svih povezanih kartica i to navesti na pristupnici ili naknadno popunjavanjem zahtjeva za povezivanje kartica.

Da. Zajedničko sakupljanje bodova moguće je prekinuti tako da se pisanim putem podnese zahtjev za samostalno sudjelovanje u programu vjernosti. Ako zahtjev podnese osnovni član, tada on i svaki pridruženi član zadržava na svojoj kartici raspoložive bodove prethodno sakupljene svojom karticom, u mjeri u kojoj nisu prethodno zamijenjeni, te nastavlja samostalno sakupljati bodove. Ako zahtjev podnese pridruženi član, tada on na svojoj kartici zadržava raspoložive bodove prethodno sakupljene svojom karticom, u mjeri u kojoj nisu prethodno iskorišteni, te nastavlja samostalno sakupljati bodove, dok osnovni član i preostali pridruženi članovi ostaju povezani s tim da se količina sakupljenih bodova koji su zbog povezivanja bili upisani na karticu osnovnog člana umanjuje za broj bodova člana koji je prekinuo sudjelovanje u zajedničkom sakupljanju bodova.

Prikupljeni bodovi mogu se zamijeniti za nagrade i pogodnosti programa vjernosti kada se sakupi dovoljan broj bodova. Zamjena bodova obavlja se predajom zahtjeva u poštanskom uredu, online putem korisničkog računa na www.mojaposta.hr ili preko Kontaktnog centra na telefonskom broju: 072 303 304.

Stanje raspoloživih bodova i datum zadnje obrade prikazuje se na ispisu transakcijskog računa na šalteru Hrvatske pošte. Također, pristup pregledu sakupljenih bodova imat ćete otvaranjem svojega korisničkog računa na www.mojaposta.hr.

Gubitak ili krađu svoje kartice vjernosti Moja pošta prijavite u što kraćem roku na telefonskom broju Kontaktnog centra: 072 303 304 ili u najbližem poštanskom uredu.

Nakon prijave gubitka ili krađe kartice ponovno ćemo vam uručiti pristupnicu za program vjernosti s novom, zamjenskom karticom vjernosti. Novu pristupnicu potrebno je također popuniti s osnovnim podatcima o članu programa vjernosti i potpisati. Na temelju toga bodovi raspoloživi u trenutku prijave nestanka kartice bit će prebačeni na zamjensku karticu. Zamjensku karticu možete odmah upotrebljavati i nastaviti sigurno sakupljati nagradne bodove.

Detaljan opis i bodovna vrijednost aktualnih nagrada, kao i pogodnosti programa vjernosti dostupni su na www.mojaposta.hr ili u programskoj brošuri u poštanskom uredu. Stanje raspoloživih bodova možete vidjeti na ispisu računa prilikom transakcije obavljene u poštanskom uredu ili na svojem korisničkom računu na internetskoj stranici Moja pošta.

Da. Možete naručiti onoliko nagrada za koliko imate dovoljan broj raspoloživih bodova u trenutku zamjene bodova.

Predmete koje ste zamijenili za svoje nagradne bodove šaljemo vam besplatno u vaš poštanski ured. Ako preferirate dostavu na kućnu adresu, nakon primitka potvrde o prispijeću pošiljke možete pozivom u Kontaktni centar na telefonskom broju: 072 303 304 provjeriti je li u vašem mjestu moguće dogovoriti tu uslugu. Usluga dostave na kućnu adresu naplaćuje se prema vrijedećem Cjeniku Hrvatske pošte za uslugu ponovne dostave paketa u mjestima u kojima je moguće dogovoriti isporuku. Cjenik poštanskih usluga u unutarnjem prometu i popis poštanskih ureda za dostavu paketa možete pogledati ovdje.

Prigovor trebate uložiti u najbližem poštanskom uredu ili preko Kontaktnog centra na telefonskom broju: 072 303 304 u roku od osam (8) radnih dana od dana preuzimanja pošiljke. Ako se ustanovi da je predmet oštećen prije preuzimanja, zamijenit ćemo oštećenu nagradu ili vam vratiti bodove na vašu karticu ako istovjetni predmet više nije raspoloživ.

Ako nije provedeno povezivanje kartica s članovima obitelji ili kućanstva, vaši nagradni bodovi nisu prenosivi. Svoje nagradne bodove ne možete pokloniti, ali možete zamijeniti bodove za određenu nagradu te dogovoriti isporuku nagrade u poštanski ured u skladu s adresom primatelja, na ime i prezime druge osobe.

Slike nagrada i pogodnosti na stranicama 'Izlog nagrada' i 'Zamjena bodova' se prikazuju ili ne prikazuju ovisno o tome kako su namještene postavke preglednika za prihvaćanje kolačića („cookies"). Ukoliko se slike nagrada i pogodnosti ne prikazuju potrebno je u postavkama vašeg preglednika omogućiti prihvaćanje kolačića sa www.mojaposta.hr, koji se zatim pohranjuju na Vaše računalo.